צילום מקצועי לעסקים
נעים להכיר, שמי שמוליק וינרייך צלם לעסקים כ 20 שנים לחברות, עסקים ויבואנים ומתמחה לצילום 360 סטילס, וידאו ואווירי.
תוכלו לקבל שירותי צילום מוצרים 360 מקצועי P360 אצלי בחברת לאתר המכירות שלכם ולקטלוג המוצרים באיכות גבוהה מאד ובזמינות מיידית.
אתרי איקומרס הם הזירה הכי חמה ותחרותית בשוק אתרי המסחר. לתמונה אינטראקטיבית שהלקוח יכול לסובב ולצפות במוצר מכל הכיוונים, להתרשם מהעומק, מאיכות ועמידות חומר הגלם יש השפעה מיידית על העובדה שהגולש ילחץ על "קנה עכשיו" ויבצע את הרכישה.
חווית המשתמש תגרום ללקוח להישאר באתר, להמשיך להנות ולהשתעשע בסיבוב המוצר ב 360, לרכוש ולקבל אותם במשלוח הביתה. והכסף אצלכם בחשבון!
בהחלט! צוות אנשי הפיתוח שלנו יכולים להטמיע בקלות את תמונות המוצר ב360 באתר שלך בצורה פרקטית ואפילו תוכלו לקבל ליווי מלא בנושא ההטעמה.
למעשה יש 2 אופציות להטמעה באתר :
לאחסן את התמונות בשרת שלנו שהוא סופר מהיר עם טעינת תמונות מהירה ואיכותית, ואנחנו מעניקים לכם iframe בעצם קוד לשתילה באתר שלכם במקום המיועד לתמונה שמייצר חלונית לאזור האחסון שלכם בשרת שלנו.
האחסון בעלות וללא הגבלת זמן!
צודקים!
פיסבוק ואינסטגרם לא מאפשרים העלאת תמונות של צילומי מוצר 360 מעלות, ולכן לא נשאיר אתכם ללא מענה. תוכלו לקבל מאיתנו גם קליפ וידאו קצר לרשתות חברתיות שניצור מהמוצרים ששלחתם אלינו לצילום וכך תוכלו לשווק אותם או ליצור קמפיינים גם מרשתות חברתיות.
תשובה: צילום מוצר 360 הוא טכניקת צילום שמאפשרת להציג מוצר מכל זווית על ידי סיבובו בצורה אינטראקטיבית. עסקים יכולים להשתמש בצילום מוצר 360 כדי להעניק ללקוחות חוויה מקיפה, המאפשרת להם לבחון את המוצר לפרטים לפני הרכישה – מה שמוביל לביטחון גדול יותר בקנייה ולהפחתה בהחזרות מוצרים.
תשובה: צילום מוצר 360 מתאים במיוחד למוצרים בעלי פרטים קטנים או עיצוב מיוחד, כמו תכשיטים, בגדים, מוצרי טכנולוגיה, רהיטים ואביזרים לבית. למעשה, כל מוצר שחשוב להציג את המראה והמבנה שלו מכל צד יכול להפיק תועלת רבה מצילום 360.
תשובה: צילום מוצר 360 מעניק ללקוחות תחושה שהם מחזיקים את המוצר בידיים, תוך שהם יכולים לסובב אותו ולבחון אותו מכל זווית. חוויה זו מגבירה את האמון במוצר ומשפרת את חווית הקנייה, שכן הלקוחות מקבלים הבנה מלאה של איך המוצר נראה ומרגיש.
תשובה: בהחלט! ניתן לשלב את צילום מוצר 360 בקלות בחנויות אונליין ובאתרי מסחר אלקטרוני. התמונות האינטראקטיביות מוסיפות לאתר מימד חדש, שמאפשר ללקוחות לבחון את המוצרים בצורה מקיפה ומקצועית יותר, ומסייעות לשיפור שיעור ההמרות.