צילום מקצועי לעסקים

איך תדעו לבחור צלם מקצועי לעסק?

צילומי התדמית הם הדבר הראשון והבסיסי לכל בעל עסק בארץ ובעולם. החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לעסקים גדולים ולחברות מובילות. מטרת צילומי התדמית , תמונות קרקע וצילומי תדמית אוויריים להציג בצורה הטובה ביותר את העסק, המבנה המרשים, המוצרים ואנשי המקצוע העובדים בחברה.

כל בעל עסק יודע כי בעידן הדיגיטלי התמונות הללו חשובות מאד ליצירת נוכחות דיגיטלית ברשת ומחוצה לה. ומשמשות כוויזואל מנצח ברשתות חברתיות, פיסבוק ואינסטגרם באתר ומנועי החיפוש של גוגל. עסק שאין לו תמונות עדכניות או שהוא משתמש בתמונות לא איכותיות שצולמו במכשירים לא מקצועיים זה יקשה עליו מאד לשווק את עצמו ברשת.
"איפה אני יכול לראות את העבודות שלך?" זה שאלה ראשונה שבעל עסק נשאל כשהוא רוצה לגייס לקוחות חדשים ולשווק את העסק שלו. כאן מגיע התפקיד של חברת 360 בביצוע צילומי תדמית לעסק.

צילומי תדמית הם אחד הדברים החשובים ביותר, היום בעידן הדיגיטל המידע זמין ונגיש ועובר בכל המדיות השונות כמו שליחת תיק עבודות בווצאפ , בפיסבוק וכמובן בהצגת פרויקטים באתר שיוצרת לעסק נוכחות חזקה ובולטת ברשת.
באמצעות צילומי תדמית מקצועיים לעסק ניתן לגרום ללקוח להבין את איכות התמונות , המקצועיות , התאמת התאורה המרשימה ובחירת זוויות הצילום הכי מחמיאות שיציגו את העסק שלך בצורה המקצועית והמיטבית ביותר ויעבירו את ערכי המותג שלך ללא מילים כי תמונה אחת שווה אלף מילים.
בחירת הצלם תעשה עם המלצות , ככל שתקבלו המלצות על המקצועיות שלו, השירות הטוב והנעים והגמישות ותראו את צילומי התדמית שהוא ביצע תוכלו לקבל תמונה רחבה יותר על הצלם כי מעבר לתמונות השירות תדעו שתקבלו את המוצר הטוב ביותר שלא נגמר רק בתמונות אלא בתיקוני התאורה והפוטושופ שמבצעים עד לתוצר המוגמר המושלם ביותר.

מהם צילומי תדמית לעסק?
צילומי תדמית הם צילומים שמתבצעים בעסק ובאנשים שעומדים מאחוריו. כל עסק מציג שירותים ומוצרים שונים וחובת ההוכחה עליו לשכנע את הלקוחות שלו שהוא הטוב והמקצועי ביותר לספק להם את המוצר שהם מחפשים מול המתחרים.
באמצעות תמונות תדמית, סטילס וצילומי תדמית אוויריים אנחנו יודעים להנגיש ללקוחות של בעל העסק את המידע על השירות או המוצר שהוא מוכר, צילומי תדמית (פקשוט) של בעל העסק יציג אותו כאדם נינוח, חייב או רציני ומקצועי כפי שניתן לראות בצילומי תדמית לעורכי דין ולמשרות נחשבות. הצילומים מעבירים ללקוח מסרים תת מודעיים ומאפשרים ללקוח ליצור עם בעל העסק קליק, חיבור ראשוני כבר משלב ההכרות הוירטואלית .

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני , ולכן אנחנו נשקיע מחשבה בבחירת סט הצילומים , המיקום שהם מתבצעים וקוד הלבוש של בעל העסק. נדאג להציג ללקוח תמונות תדמית שונות ממגוון זוויות על העסק ועל המוצרים והשירותים הנמכרים ונצרוב בתודעה שלו מסרים שיווקים כמו אסתטיקה, סמכות ואמפתיה. כי אנחנו מאמינים שצילומי תדמית מקצועיים מעבירים את המסרים החיוביים בצורה הטובה ביותר בלי לומר מילה.

צילום מקצועי לעסקים p360