צילום מקצועי לעסקים

כך תכינו את המקום לצילום תדמית מקצועי !

אחד הדברים המרגשים מבחינתי הוא להגיע למקומות חדשים, כל מקום עם הצבע והסגנון הייחודי שלו, להכיר ולצלם. 

לפני שאני מגיע לצלם צוות המשרד יוצר קשר ומתאם את תאריך ההגעה, ומבקש שהמקום יהיה נקי, מואר וריק מאדם כדי שנוכל לשקף בצילומים את כל הלוקיישן ללא דמויות והפרעות. התמונה משקפת בדיוק את מה שרואים ולכן חשוב מאד שהמקום יהיה נקי, מסודר ללא פסולת מיותרת, וללא אבק.

לפני ההגעה נבצע תשאול של הלקוח, לכל שאלה יש השפעה קריטית על יום הצילומים. לדוגמא: במידה וישנה תאורה טבעית חזקה או חלונות גדולים שמאירים את המקום נבחר להגיע לצלם בשעות הזריחה או השקיעה כדי לקבל תאורה רכה ומחמיאה לנכס.

פרויקטים גדולים שמרכזים עבודת צוות של מספר ספקים כמו נגרים, חשמלאים וחברות תאורה, מיזוג, גבס ודקורציה מחייבים שיתוף פעולה מלא של כל החברות כדי להכשיר את המקום בצורה מושלמת לצילומי תדמית מקצועיים שיכולים לשמש את כולם לצורכי פרסום, כי מספיק וחסר גרילים של מזגנים או שלא כל גופי התאורה מתפקדים הלוקיישן יראה חסר וחבל.

ישנם מעצבות ואדריכליות מביאות מלבישה כדי שהיא תלביש בחן את כל פינות הדירה באקססוריז, כריות נוי ועציצים יפים. חשוב מאד גם בלי לשכור מלבישה מיוחדת לרכוש אקססוריז ולרהט את הבית ליום הצילומים עם הדומים יפים , צלחת פירות עסיסית על השולחן או עציץ יפה. כי כל פריט כזה יכול להקפיץ את איכות החומרים המצולמים פי 360.