צילום מקצועי לעסקים

צילום עבור משטרת ישראל

משטרת ישראל הוא אחד הגופים שהחיכוך בינו לציבור ממנו אני מגיע לרוב יצית דם, אש ותמרות עשן. יחד עם זאת נבחרתי להפיק למשטרת ישראל- בית הספר לשוטרים את הסיור הוירטואלי הרשמי ליום העצמאות 73 של מדינת ישראל.

הימים ימי קורונה, וכל שנה משטרת ישראל מקיימת יום פתוח בבית הספר לשוטרים בבית שמש, במעמד המכובד הזה היא מציגה את כל אגפי המשטרה: יחידת הכלבנים, יחידת הפרשים, יחידת המסוקים, הניידות וכלים נוספים המשמשים להצלת חיים ושמירה על הסדר הטוב. אך ימי הקורונה והנחיות שמירת המרחק לא איפשרו את זה.

כאן אנחנו נכנסנו לתמונה, כדי לספק לגולש חווית ייחודית ואינטרקטיבית של סיור וירטואלי בבית הספר לשוטרים פגשתי את כל יחידות העילית של משטרת ישראל, פגשתי אנשים מדהימים מלח הארץ שסיפקו לי ולגולשים שהצביעו באצבעות נוכח הטראפיק המטורף והבאז התקשורתי שהיה לסיור ולחבילת הצילומים שהפקתי באותו יום.

שיא החוויה היתה כניסה למתקן אנגר משטרתי חסוי לצילום יחידת המסוקים של משטרת ישראל, עם חווית רב חושית של שמיעה, ראייה וסיור במסוק שאיפשר לגולש לחוות כאילו הוא במסוק ממש!

הפרויקט הוכתר כהצלחה מדהימה , ואני נהנתי מאד להכיר חברים חדשים ולשנות את התדמית שלי ושל רוב מדינת ישראל על עבודתה המיוחדת ומצילת החיים של משטרת ישראל בחיינו.