צילום מקצועי לעסקים

5 טיפים לצילום מקצועי בתי כנסת ישיבות וכוללים

אנחנו בחברת P360 מצלמים כבר מעל שני עשורים בתי כנסת, ישיבות ומבני ציבור למגוון חברות ריהוט, עיצוב. ובניית בתי כנסת ומבני ציבור, במהלך השנים אנחנו מצלמים עבור חברות לריהוט בתי כנסת מעצבות ואדריכלים וחברות גבס וקבלנים.
הנסיון הרב שצברנו מסייעים לנו להביא ללקוח את התוצר המושלם ביותר ולנצל את הקשרים שלנו בתיאומים מול הגורמים הרלוונטים שתמיד שמחים לתת לנו מענה מיידי ולפתוח לנו את שעריהם כדי שנוכל להפיק את התמונות והסרטונים היפים ביותר, הן בצילום קרקע והן בצילום אווירי פנים וחוץ כדי לייצר מגוון תכנים מרתקים שמסייעים להם בגיוס תרומות ופרסום המקום והרמה המקצועית הבלתי מתפשרת של המוצרים.

חרדת הקודש שאופפת אותי בכל פעם שאני נכנס לבית הכנסת או להיכל מלא בלומדי תורה מעבירה בי רטט כל פעם מחדש. אני עומד נפעם מול היכלות מפוארים ומגולפים בידי אומן , או מול היכלות מלאים כשקול תורה וקדושה מורגשת באויר. והתפקיד שניתן לי להעביר את אותה חוויה רב חושית מחייבת אותי יותר ויותר.

אני נרגש לשתף אתכם ב10 טיפים שליקטתי בנסיון רב מתוך שנים של צילום למוסדות ואירגונים:

1. וודאו כי המקום מוכן לצילום- ויש בו את כל האלמנטים העיצוביים הנדרשים כדי להעביר את הפאר וההדר בתמונות. דאגו שהמקום יהיה נקי ומסודר- כוסות ותאים מלאים בניירות לא מחמאים לצילומים ומצריכים ממני לעבור לא פעם עם מטלית על הריהוט המיוחד והבימה, לפנות סידורים וחומשים, ולסדר את השורות של הספסלים כדי שהתמונה תהיה מושלמת וסימטרית.

2. תאורה מושלמת- דאגו שהתאורה עובדת, גם התאורה הנסתרת וגם הראשית כדי שההיכל יהיה מואר מכל צדדיו.

תאורה מיוחדת מאחורי ארון הקודש היא אתגר גדול לצילום ומייצרת מימד נוסף ועומק לארון הקודש חשוב לוודא שהיא תהיה תקינה ודולקת.

3. חלונות גבוהים – הרבה מאד ישיבות והיכלות בנוים עם חלונות עצומים מלאים בווירטאזים אומנותיים וכדומה. יש לוודא שהם אכן יהיו נקיים והשמש תשתקף מהם באופן אחיד. כמו כן יש לוודא שהם לא מכניסים תאורה חזקה מידי להיכל בית המדרש מה שיצריך לתאם זמן צילום אחר בזריחה או בשקיעה כדי להפיק את הצילומים המושלמים והמחמיאים ביותר.

4. דאגו לעדכן בכל מה שצריך לצלם- לכל מקום את הפינות המיוחדות שלו, כסאות אליהו הנביא חבוים וחדרי רבנים מרוהטים ומיוחדים אך נסתרים, לכן נפגוש במקום את הגבאי שמכיר ויודע על כל המיקומים ומלווה את הצלם לאורך שעות הצילום.

5. יראת השם במקום – כדי לא לפגוע בסדר היום בישיבה או בכולל נגיע ונבצע את עבודת הצילום בצורה אותנטית , פריימים מיוחדים של ראש הישיבה שמעביר שיעור מרכזי בהיכל הישיבה, נתעד חברותות של לומדים, נעביר בעוצמה את הטיים לאפס של היכל ריק וכיצד הוא מתמלא עם שחר במאות בחורים שנכנסים עד שההיכל מלא בלומדים ובכל תוך רגישות ושימת לב למניעת ביטול תורה חלילה.